Esasında, kelimeler ağzımızdan büyük kolaylıkla çıkıverirler çoğu zaman biz bu sözcüklerin gerçekte ne ifade edebileceğini fark etmeyiz bile. Tanrının her yerde olduğunu söylemek kolaydır, ölümün de her yerde olduğunu söylemek kolaydır; ama bu iki varlığın her zaman ve her yerde bulundukları takdirde ister istemez bulundukları yerde, görülecek her şeyi de görmek zorunda olduklarını göz ardı ederiz.
Hani derler ya, yaşamak ve görmek gerek, bu zamana bağlı bir sorundur ve bazı şeyleri görmek nasip olmazsa eğer, bu sadece yeterince yaşamadığımızdan olacaktır.