Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
Herkes sevinmek ister. Ama sevinecek şey az, çok az bu dünyada. O kadar az ki, bazen insan yaşar, yaşar da böyle bir şeye hiçbir zaman rastlamaz, hiçbir zaman!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
1 saatte okudu
·
2023 18. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Ama gözler kördür. İnsan yüreğiyle aramalı.
Çölü güzel kılan bir yerlerde bir kuyu saklamasıdır.
Gülünü bu denli önemli kılan, ona harcadığın zamandır.