Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
İnsan sadece gönlüyle iyi görebilir. Gözler, asıl görülmesi gerekeni göremez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acaba herkes günün birinde kendi yıldızını bulabilsin diye mi yıldızlar ışık saçıyor?
En zoru bu zaten. İnsanın kendisini yargılaması, başkasını yargılamasından çok daha zordur. Kendini iyi yargılamayı bilirsen, gerçekten bilge bir insan olduğunu kanıtlarsın.
Biliyor musun, insan çok üzgün olunca günbatımlarını seyretmeyi sever.

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
3 günde okudu
·
2023 17. kitabı
Emil Michel Cioran
7.5/10 · 14,5bin okunma