Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
Tanrıların gözlerimizin önünde ölmedikleri yerde hiçbir yerde çekicilik yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doyasıya yaşanan her saplantı kendi aşırılıklarıyla kendini ortadan kaldırır.
İçgüdüsel olarak putlara taptığımızdan düşlerimizin ve çıkarlarımızın nesnelerini kayıtsız şartsız şeyler haline getiririz.

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
10 saatte okudu
·
2023 16. kitabı
Ahmet Ümit
7.4/10 · 9,6bin okunma
“Ölümden korktuğum için, istediğim gibi olmasa da, hatta rezilce bile olsa, biraz daha yaşamak için intiharı seçmedim desene şuna. İyi de dürüst kalmak için ölmekten başka çare yok mu? Bilmiyorum. Artık hiçbir şey bilmiyorum.”