Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
10 saatte okudu
·
2023 16. kitabı
Ahmet Ümit
7.4/10 · 9,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ölümden korktuğum için, istediğim gibi olmasa da, hatta rezilce bile olsa, biraz daha yaşamak için intiharı seçmedim desene şuna. İyi de dürüst kalmak için ölmekten başka çare yok mu? Bilmiyorum. Artık hiçbir şey bilmiyorum.”
İnsan her şeye alışır diyorlar ya, öyle değil aslında. Başka çaren olmadığı için katlanıyorsun ama alışmıyorsun.
Adam gücünü acıdan alıyor. Hiç şaşırtıcı değil, bu da bize özgü bir gelenek ya acı ya inanç güç verir bize
Film
Issız Adam Kayıp Kız Bir Küçük Eylül meselesi Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku Pearl Uçan süpürge Sadece Sen Robot köpek Gönül 49 ırak İki dil bir bavul Aykut enişte Up
Film