Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
Ne dersin, bir küçük cinayet binlerce güzel işe değmez mi? Bir hayata karşılık binlerce hayat...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesin akıllı olmasını beklemenin çok uzun süreceğini anladım. Bir de bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini... İnsanların değişmeyeceğini, onları değiştirebilecek kimsenin bulunmadığını ve bunun için çaba göstermeye değmeyeceğini.
"Ben her şeye hor görerek değil hoş görerek bakmayı öğrendim artık . "

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·639 syf.·
12 günde okudu
·
2022 14. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 21,6bin okunma
İnsan yüreği , insan bedeni, insan kafası biz cennetten kovulduktan sonra bozuldu . Işık fışkıran bir kaynaktan çıktık ,bir ulu su olarak bulana bulana, çarpuk çurpuk, yozlaşarak bugüne geldik.