Erdem Kaya

Erdem Kaya
@parfeith
Ne civarda bir köy var, ne bir evin hayali, sonunda ademdir diyor insana yolun hali.
...evde cadaloz karılarının hışmına uğrayan adamcağızlar dışarıda saygılı ve de sakin olma eğilimindedir.
Sayfa 43 - İthaki·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Her şey beklenilen şekilde gelişmedi, ama ne yapılabilir ki? Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ondan elinizden geldiğince yararlanmalısınız.
Sayfa 112 - İnkılap·Kitabı okudu
1000Kitap
Nil magnum nisi bonum. İyilik olmadan, büyüklük olmaz.
Sayfa 108 - İnkılap·Kitabı okudu
1000Kitap
Sabun da güzel kokuyor, ya tadı? Erdem Kaya
Edebiyat
Her zaman için, Tanrı'yı koruma görevini üstlenen insanlar olur, sanki Yüce Gerçek, sanki varoluşun temel direği zayıf ve yardıma muhtaçmış gibi.
Sayfa 90 - İnkılap·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam