paryoşa

paryoşa
@paryosha
Elbette daha iyi bir okur olabilirdim.
Hala okuyorum. Nasipse sonsuza dek okumayi surdurecegim kendisini ://
paryoşa
Kitap degil belaymis basima.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.