paryoşa

paryoşa
@paryosha
Elbette daha iyi bir okur olabilirdim.
Hala okuyorum. Nasipse sonsuza dek okumayi surdurecegim kendisini ://
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..çünkü boşuna çaba harcamak kadar insanı tüketen bir şey yoktur.
Sayfa 64
Ama nasil bir kitap bu! Beni yalniz birakin lutfen, salya sumuk aglamak istiyorum.
Alinti demeyelim. Sadece nefretimi kusmanin bir yolunu arıyorum . Allah seni bildigi gibi yapsin @Emir. Senden nefret ediyorum.