Bu kitap birincisine göre daha iyiydi Kızın kendisine güvenmeye başlaması Bazı şeylerin farkına varması güzel de fakat sevdiği ile aralarında ciddi bir kopukluk vardı karşı tarafın Neden böyle yaptığı hakkında bir bilgi sahibi değiliz hiç onun bakış açısını yaşadıklarını hiçbir şey bilmiyoruz ve kız Sadece kendi tarafından bakıyor olaylara bu Biraz sıktı
Biraz şişirilmiş bir kitaptı kızın başından geçen olaylara rağmen tavırları çok şımarık ve saçmaydı ilk başlarda ben bu kitabı niye para verdim Dedim Sonlara doğru toparladı ama duygu geçişleri güzel işlenmemişti Hiç erkek başrolün gözünden bir şeylere bakmadık bu kadar ciddi bir aksiyon alan bir yerin içine sızılması bu kadar kolay olmamalıydı
Çok beğenerek okuduğum bir kitaptı içimizde bazı olayların üzerine örtmüşüz Bu kitap farklı bir şekilde deneyim kazandırdı gerçekten okunması gereken bir kitap Şiddetle tavsiye ederim