Bazen şöyle şeyler görüyorum:
-Bunları görmeye alışın; kadın gazeteci, kadın yönetici, kadın pilot... Mesleklerin başına cinsiyet getirdiğimizde de cinsiyetçilik yapıyoruz.. Bu kullanımın kaldırıldığı vizyona sahip olmamız ne kadar zaman alır acaba? Yani bir mesleği kadınların da yaptığını illaki belirtmemize gerek yok ki. Meslekler ve insanlar var. Mesleğini iyi yapan ve iyi yapmayan/yapamayan insanlar var. Ayrım böyle olmalı 2020 yılında artık. Yalnızca bir kullanımda bunu görüyoruz; BİLİMİNSANI. Bu seviyeye bilimle geleceğiz.. İlim, ilim ve ilim