Nisa

Nisa
@patilikutuphanem
Tıp fakültesinden kalan hayatımda okuyorum, yazıyorum..
Depresyon, kaygı bozukluğu, dehb..
9/10
·144 syf.··
2026 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Şubat 2026 01:18
Kitabı çevremden çokça duyup öyle okuma fırsatı elde ettim bir de bu kitabın ikincisi de var daha onu da okuyacağım, heyecanlıı:) İnsan duygularını bazen kendisine bile ifade edemezsen yazar cesaret edip hem psikiyatri terapisi alıp hem de bunu yazıya aktarıp bizlere ulaştırmış ve iyi ki de yazmış. Bazı noktalarında evet ya bu bende de var dediğim durumlar oldu. Okuduğum kitaplarda kendimden bir şeyler bulunca akışa kaptırabiliyorum kendimi, su gibi akıp gidiyor böylece~ Psikiyatrist; bizlere ve destek alan yazara aslında hayatın bir kalp atış çizgisi gibi olduğunu inişler çıkışların yer aldığını, dibe düşünce yardım alsak da gecenin sonunda yine zihnimizi kendimizin değiştireceğini ima etmiş.. Okuyun, okutun, okuyacağınıza pişman olmazsınız Baek Se-hee Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorum
Alıntı
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Se-hee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
yaşantı ve hayal
8/10
·224 syf.··
2025 2. kitabı
Tamamen aa bu nasıl bir kitap acaba diyip tesadüfen aldığım bir kitap oldu. Japon yazarların anlatış gücünü seviyorum. Neden diyecek olursanız da karamsarlıktan uzak, umuda sürükleyen tarafı var. İçim sıkıldı tarzında konulardan olmuyorlar çoğunlukla:)bunu seviyorum işte~ Kısaca konusuna gelecek olursam başkarakterimiz kütüphane görevlisi.. ona gelen insanları yönlendirmekten ziyade kendini keşfet sende hayali varsa yaşantısı da olur mesajı veriyor. Özünü keşfedip kendini hatırlamak isteyenlere armağan edilmiş gibiydi satırları. Yürüyüşe çıkıp dönüşünde çıtırından tatlı kahve kitap üçlüsüne en yakışacaklardan~ Okuyacaklara keyifli okumalarrrr (˶˃ ᵕ ˂˶)
1000Kitap
Aradığın Şey Kütüphanede SaklıMichiko Aoyama · Domingo Yayınevi · 20244,715 okunma
BİR KEDİ, BİR ADAM, İKİ KADIN KİTABI HAKKINDA~
6/10
·128 syf.··
2025 1. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2025 01:04
KİTAP HAKKINDA KİŞİSEL YORUMUM Kitabı alırken büyük bir hevesle almıştım. Kedileri çok sevdiğim için ve uzak doğu hayranı olduğumdan kaynaklı hem kitabın adı ilgi çekici hem de japon klasiklerinden birisi olması beni okumaya itti fakat ilk sayfalarda fazlasıyla sıkılmış hissettim sonradan düşüncelerimle cümleleri canlandırarak okuduklarım kendini anlamlı kılabildi ayrıca kitabın aksanı gerçekten komik ve eğlenceli diyebiliriimm☆ Gelelim içeriğine: Kendisine ve kedisine aşık bir Şozo, hayatı kendisine zindan edilmiş eski karısı, dominant yeni karısı son olarak da uydum akıllı sinirli annesi.. bir insan başka birinin hayatını mahvederse ya kendinden olur ya da en çok sevdiğinden.. maalesef Şozo bu acı tecrübeyi damla damla zehir alır gibi tadacak. Eski karısının Lili'yi yani kedisini asla sevmediğini düşünüyor ama Şozo o kadar toksik bir insan ki kadıncağız ona sinir olmaktan zavallı hayvana nefretini kusuyordu. Sonradan her şey değişecek, düzen bozulacak ve düzelecek.. Sonu istediğim gibi bitmese de hemencik bitirilebilecek kitaplardan birisi olduğunu düşünüyorum☆ Yeni okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar dilerim︎♡
1000Kitap
Bir Kedi, Bir Adam, İki KadınCuniçiro Tanizaki · İthaki Yayınları · 20225bin okunma