Kitap okumayı çok seven biriyim. Dijital kitap tercih etmiyorum. Kitabın kokusunu duymalıyım, sayfaları elimle tek tek çevirmeliyim, kitaplığımda onlara dokunabilmeliyim.
Kitabın basım hataları çok fazlaydı, bence hem basım hataları hem de tercümesi ehhh seviyesindeydi. Konu olarak da yazarın daha önce okuduğum kitapları daha etkili ve sürükleyiciydi. Açıkçası kendimi zorlayrak okuyup bitirdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖