Artık öldüğümüzü sanıyoruz ve onlara rastlıyoruz ve onlar bizi kurtarıyorlar, ama bizi kurtardıkları için onlara minnettar olmuyoruz, tam tersine, onlara lanet okuyoruz,..
Joana gibi insanlar yıllarca yalnız en elzem şeylerle yaşayıp gidiyor ve sonunda kendilerini öldürüyorlar, buna karşılık Auersbergerler gibi insanların her şeyi bol bol oluyor ve yaşlanıyorlar, iyice yaşlanıyorlar ve hiçbir işe yaramıyorlar,..
Ama böyle bir düşünce ciddiye alınmaz, diye düşünüyorum, her zaman böyle ciddiye alınmayan düşünceler olmasına ve hep olacak oluşuna karşın, benim de bildiğim gibi, aslında her zaman yalnızca böyle ciddiye alınmayan çok ciddi düşünceler vardır. Biz yalnızca böyle ciddiye alınmamış çok ciddi düşüncelerle düşünürüz, hayatta kalmak için,...