tugba.k

tugba.k
@pavesevari
..eve gidince hemen yatacağımı, sonra bütün gün kalkmayacağımı, ertesi gece de ve belki ondan sonraki gün de ve onu izleyen gece de kalkmayacağımı düşündüm, öylesine yorgundum, evet bitmiştim..
Sayfa 40
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bende, bana yalnızlık bahşedilmiş gibi davranabilme yeteneği var, ne zaman istersem, berjer koltukta oturarak bu sanatı icra etmişimdir, tek başına kalmayı yani, nefis bir şey...
Sayfa 22
İçinde insan barındırmayan her şey beni besliyor.
Sayfa 180
Varlığıma yakın yaşıyorum uzayda kaybolmamak için.
Sayfa 175 - konuşmak, yorucu aksesuvar
Yalnızların, delilerin söylevi kendinedir. Saklıdır.
Sayfa 175 - konuşmak, yorucu aksesuvar