..eve gidince hemen yatacağımı, sonra bütün gün kalkmayacağımı, ertesi gece de ve belki ondan sonraki gün de ve onu izleyen gece de kalkmayacağımı düşündüm, öylesine yorgundum, evet bitmiştim..
Bende, bana yalnızlık bahşedilmiş gibi davranabilme yeteneği var, ne zaman istersem, berjer koltukta oturarak bu sanatı icra etmişimdir, tek başına kalmayı yani, nefis bir şey...