İfşa paylaşın sıkıldım
FİLİSTİN VE DOĞU TÜRKISTAN için KOPYALAYIN ve PAYLAŞIN LÜTFEN 🇵🇸 Mis, Piyale, ŞOK MARKET, NUTELLA, Godiva, Filiz Makarna, JOHNSON, TEFAL, İKEA, NAMET, TEMU BOYKOT, MIGROS, CARREFOUR SA, MILKA, ÜLKER, CAPPY, fanta, coca cola, apple, iPhone (telefon, pc alırken diğer markalara da bakmanızı öneririm), nike, phillips, remington, adidas, converse, Disney, Disnep, getir, garnier, loreal, elidor, pallette, elseve, gliss, mango, netflix, amazon trendyol, hepsiburada, HM, idefix, Zara, Falım, Fruko, Sprite, 7up, Burn, Kotex, kahve dünyası boykottur Bismillahirrahmanirrahim "Zulmedenlere destek olmayın, yoksa ateş size de dokunur." (Hûd Suresi 113. Ayet) Sadakallahü’l-azîm boykot takibini buradan yapabilirsiniz: boykot.co 🇵🇸🇵🇸🇵🇸 Google Chrome boykot, aza indirgemek için StartPage kullanmanızı tavsiye ederim. Bismillahirrahmanirrahim, “Sana yakîn (ölüm) gelinceye kadar Rabbine ibadet et.” (Hicr, 99) Sadakallahü’l-azîm. ibrahim tatlises israilde konser vermiştir. (genel bilgi, paylaşmak yararlı olacaktır, bilmeyenler için) İstiklâl Marşı'mızın yazarı Mehmet Akif Ersoy ezan okunurken saygı duruşunda beklermiş Sezen Aksu, Hz. Adem ve Hz. Havva Annemize bir şarkısında cahil demiştir. Haluk Bilginer Allah ile alakalı uygunsuz bir ifade söyledi.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
FİLİSTİN VE DOĞU TÜRKISTAN için KOPYALAYIN ve PAYLAŞIN LÜTFEN 🇵🇸 Mis, Piyale, ŞOK MARKET, NUTELLA, Godiva, Filiz Makarna, JOHNSON, TEFAL, İKEA, NAMET, TEMU BOYKOT, MIGROS, CARREFOUR SA, MILKA, ÜLKER, CAPPY, fanta, coca cola, apple, iPhone (telefon, pc alırken diğer markalara da bakmanızı öneririm), nike, phillips, remington, adidas, converse, Disney, Disnep, getir, garnier, loreal, elidor, pallette, elseve, gliss, mango, netflix, amazon trendyol, hepsiburada, HM, idefix, Zara, Falım, Fruko, Sprite, 7up, Burn, Kotex, kahve dünyası boykottur Bismillahirrahmanirrahim "Zulmedenlere destek olmayın, yoksa ateş size de dokunur." (Hûd Suresi 113. Ayet) Sadakallahü’l-azîm boykot takibini buradan yapabilirsiniz: boykot.co 🇵🇸🇵🇸🇵🇸 Google Chrome boykot, aza indirgemek için StartPage kullanmanızı tavsiye ederim. Bismillahirrahmanirrahim, “Sana yakîn (ölüm) gelinceye kadar Rabbine ibadet et.” (Hicr, 99) Sadakallahü’l-azîm. ibrahim tatlises israilde konser vermiştir. (genel bilgi, paylaşmak yararlı olacaktır, bilmeyenler için) İstiklâl Marşı'mızın yazarı Mehmet Akif Ersoy ezan okunurken saygı duruşunda beklermiş Sezen Aksu, Hz. Adem ve Hz. Havva Annemize bir şarkısında cahil demiştir. Haluk Bilginer Allah ile alakalı uygunsuz bir ifade söyledi.
#GazzeİçinBirleşelim
1000K’da Kız Bakan Erkek Kardeşlerime Altın Tavsiyeler
Erkek kardeşlerim, size kısa ve net bir tavsiye: Bir kadın için kitap okumanızın, kedileri sevmenizin, çiçek paylaşmanızın, böcek fotoğrafı atmanızın ya da sosyal medyada duygusal sözler paylaşmanızın bir anlamı yoktur. Her ne kadar bunların önemli olduğunu söyleseler de, iş pratiğe geldiğinde insanların kararlarını etkileyen şey çoğu zaman sunduğunuz yaşam standardıdır. Bu yüzden eğer memur, mühendis, doktor, öğretmen (kadrolu) ya da genel olarak düzenli ve saygın bir meslek sahibiyseniz, bunu profilinizde belirtmekten çekinmeyin. Çoğu zaman sizi bulacak olan şey paylaştığınız kitap alıntıları değil, hayatınızın somut gerçekleridir. Yok şu kitabı paylaşmadın, yok bu çiçeği sevmedin, yok şu kadar duygusal değilsin… Bunlara gereğinden fazla anlam yüklemeyin. Eğer amacınız gerçekten kitap okumaksa okuyun, çiçek seviyorsanız paylaşın, hayatınızı yaşayın. Ama amacınız karşı cins üzerinde etki yaratmaksa, bilin ki belirleyici olan şey çoğu zaman bunlar değil; hayatınızın sunduğu imkânlar, düzen ve istikrardır.
1000Kitap
🇵🇸 🇱🇧 Akşam olduğunda düşünelim. Bugün GAZZE İçin ne yaptık? Bu bizim insanlık görevimiz. BU KATİLLERİN MERHAMET EDİDİP DURACAĞINI BEKLEMEYİN. BENDEN NE OLURKİ DEMEYİN. Gazze’yi Lübnan’ı paylaşın konuşun..
Özel günler gelip geçiyor ama bazı şeyler hiç değişmiyor. Yıl boyunca sevgiye, saygıya, ilgiye ve emeğe gereken değeri vermeyip; takvim belirli bir günü gösterdiğinde duygusal müzikler eşliğinde büyük söylemlere sarılan bir kitle var. Üstelik bunu samimiyetten çok görünürlük adına yapanların sayısı da az değil. Elbette herkes kutlayabilir, duygularını ifade edebilir. Ancak sevgi, saygı ve vefa yalnızca belirli günlerde hatırlanıyorsa, ortada kutlanan şey duygular değil, çoğu zaman alışkanlık haline gelmiş bir gösteridir. Özel günler insanların değerlerini hatırlatmak için vardır; onları bir günlüğüne var etmek için değil. Kutlayın, paylaşın, hatırlayın… Ama duyguların kıymetini, ticaretin ve gösterişin gölgesinde kaybettirmeyin. Çünkü samimiyet sessizdir; abartıya ihtiyaç duymaz. (A.ka)
1000Kitap