Sedat Bey

Sedat Bey
@pblescbr
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Okullarda her şeyi öğretirler, mesela kelebeğin nasıl koza ördüğünden, maden kömürünün nasıl vücuda geldiğine kadar... Fakat hayat için daha önemli olan bir mesele ders programlarına dahil değildir: Konuşmak usulü!"
Sayfa 101 - İnkılap·Kitabı okudu
Sedat Bey
Vay be. Refik Halit'in zamanında bile böyleymiş. Aradan onca sene geçmiş. Değişen hiçbir şey yok