Ayşe

Ayşe
@pd_aysee
Sadece kitap !
İki kişi üzülmek tek başına üzülmekten daha iyidir
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam
Sen gittiğinden beri kafamı hiçbir yerde bulamıyorum.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Üzülmek mesele değil çünkü,üzüntülerle nasıl baş edecegimi biliyorum. Ama bu kadar çok öfkeyi ne yapacağımı bir türlü bulamıyorum. Kavga etsek belki biraz rahatlarım. Ancak kavga belli bir samimiyet gerektirir. Seninle o kadar samimi olduğumuzu düşünmüyorum.
Sayfa 11·Kitabı okudu

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
21 saatte okudu
·
Okunma: 27 Ocak 2026 15:40
·
2026 3. kitabı
R. J. Palacio
8.7/10 · 15,6bin okunma

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·536 syf.·
37 günde okudu
·
2026 2. kitabı
Nazan Bekiroğlu
8.8/10 · 34,1bin okunma
Reklam