Öyle olmaz mı zaten, ço insanoğlu hep bir mazeret aramaz mı yaptıklarına ya da yapamadıklarını. Geçmişte yaşadığı kavgaların mağlubiyetini birinin ya da birilerinin sırtına yükleyip unutmaya çalışır ama asla bir işaret taşı koymayı da ihmal etmez. Günü geldiğinde tekrar tekrar üzerinden geçer, gelişen yaşam zamanlarında tekrar bir muhasebeye girişir, kıyasıya tekrar hesaplaşır.