📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne olur sanki insanlığı kendi haline bıraksalar. İlla yöneteceğiz derdine düşmeseler. İnsanlara mutluluk vaat edip çıkardıkları krizleri yok etmeye talip oldukları yalanını söylemeseler. Bütün felaketler bize rağmen bizi mesut etmek istediklerinde kaynaklanmıyor mu? Haksız mıyım? Bizi rahat bıraksınlar azizim, yakamızdan düşsün şu adamlar. Vallahi bu kan emiciler olmasa hayat yeterince güzel. Yok efendim kurtarıcıymış yok efendim onlar olmasa kardeş kardeşi mahvedermiş. Gördük, gördük. Neler olduğunu çok iyi gördük.
Hayalleri gerçekleştirememe hissi. Merak hissi. Korku hissi. Hepsi insanın hayatına öyle bir çakılır ki zaman keskin iki dişlinin arasında kıyılır durur. Kurtuluş, sadece kapıyı aralamakla mümkündür.