Kitapta ismet inönü ile oğlu erdalın mektuplaşmaları konu alınıyor. Özellikle erdalın eğitim hayatı, babasının siyasi hayatı ve bunları birbirleriyle paylaşmaları… Bana çok samimi ve içten geldi. Kitap tam bir sohbet havası da içeriyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kısaca kitap hayatta her şeyin geçici ve hiçbir şeyin kayda değer nitelikte olmadığını söylüyor. İnsanız ve bizi üzen durumlar illaki olacak. Günün sonunda bunlardan ne ders çıkardığımız önemlidir gibi bir mesajı da taşıyor.