maryse choisy'nin tanımlarına göre jung "tarih dışı bir parapsikolog" idi. ama psikiyatri bilimine baktığımız zaman dsm-5'in tanımlarında şizotipal kişilik bozukluğuna sahip bir birey garip inançlara sahiptir. bu garip inançlara madde olarak parapsikolojiyi de (altıncı his, telepati vs.) ekliyorlar. bu düşünce hangi anlamda doğru yapar bizi? jung'un fikirlerinden ziyade parapsikolojiyi garip inançlar içerisine almak ne kadar doğru?