Bakış açınızda çözüm üretmek yerine sorunlara odaklanmak varsa, sorunun bir parçası olursunuz.
Sorunun bir parçası olduğunuz sürece de, çözümün bir parçası olamazsınız.
Oturup saatlerce konuşsak gene bitecek gibi değil..
Birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu? Neden?.. Neden uzun uzun dertleşmedik? Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu…