laila

daha gidecek bir yer kaldı mı? daha yol var mı? asfalt biteli çok oldu,toprak yoldan patikaya geçeli de yıllar oldu. gidecek bir yol kaldı mı?
Sayfa 238·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
aynaya bakıp kendini tanıyamamak, insanın kendi anılarını bir başkası yaşamış gibi anlatması, dünyanın kendisi dahil üzerindeki hiçbir şeye kayda değer bir varoluş nedeni bulamamak ve zihnin bedenden binlerce kilometre uzakta olması o kadar o kadar korkunç ki!
Alıntı
... ve en büyük hatam insanlardan cümlelerimi bitirmelerini beklememdi.
Alıntı
kendini sabote etmek deyince bizdir;
beni iyileştirecek hiçbir şeyi hiçbir zaman sevmedim zaten.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Edebiyat