ben, gece yarısı, kaldırımlara bayılırım. gece yarısı kaldırımların hürriyetine, kimsesizliğine vurgunum. ben de kimsesiz ve hürüm, ben de kaldırım çocuğuyum.
ben bu kitabı karmakarışık okuyorum. başından başlamadım. ortasından. çünkü bazı kitaplar mevzuları için okunmaz. ben zaten vakaya ehemmiyet vermem. insan ruhunun içi görünmelidir değil mi ?