B.

B.
@pejmurdee
Kendi halinde
"Gözyaşını küçümseyenin acısı da olmaz sevinci de"
Reklam
"Şaşırma yetisini yitirenin yaşama sevinci olur mu?"
"Alışkanlıklara yenilmedim ben, seni bir alışkanlığa dönüştürmek istemedim yalnızca."
"Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben."