ipek7

‘ Sevelim mi Olric? -Sevmek nedir efendimiz? Sevmek vazgeçmektir Olric. -Vazgeçtiyseniz sevelim efendimiz... …
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz de biliriz dost sevindirmeyi ama favorimiz düşman çatlatmak
Herkesin bir umudu vardır ,bir savaşı ,bir kaybedişi , bir acısı , bir yanlızlığı, bir hüznü ... Çünkü herkesin bir gideni vardır . İçinden bir türlü uğurlayamadığı...🕊️
"𝐇𝐞𝐫ş𝐞𝐲𝐢 𝐙𝐚𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐁ı𝐫𝐚𝐤ı𝐲𝐨𝐫𝐮𝐳, 𝐍𝐞 𝐊𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐙𝐚𝐦𝐚𝐧ı𝐦ı𝐳 𝐊𝐚𝐥𝐝ığı𝐧ı 𝐁𝐢𝐥𝐦𝐞𝐝𝐞𝐧"...

ipek7

, bir kitap okudu
Puan vermedi·340 syf.·
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Ayşe Kulin
8.3/10 · 15,3bin okunma