Balık hafızalı olduğum için kitap incelemelerinde daha çok hislerimden bahsediyorum, konuyu unutma ihtimalim var ama bana hissettirdiğini unutmam. :/
Dark romance takıntım var.
!erkekseniz tanışmak için yazmayın!
Birkaç adım daha atıp tam önünde durdum.
“O benim için,” diye hırıltıyla konuştum, sonra tekrar nişan aldım -bu defa omzuna- ve ateş ettim. Vücudu sarsıldı ve geriye doğru düştü, “Bu… kocam için.”
“V tvoyikh glazakh kusochek neba, solnyshko.”
Kafası karışmış halde bana baktı, o yüzden onun için tercüme ettim. “Gözlerinde gökyüzünden bir parça var, demek.”
“Sen delisin, solnyshko.”
Hayır, deli değildim. Sadece ona aşıktım.
Yara izleri ya da gözü umurumda değildi. Bana göre, o tanıştığım en yakışıklı adamdı.