Balık hafızalı olduğum için kitap incelemelerinde daha çok hislerimden bahsediyorum, konuyu unutma ihtimalim var ama bana hissettirdiğini unutmam. :/
Dark romance takıntım var.
!erkekseniz tanışmak için yazmayın!
“Bazı yaralar öpünce geçmiyor,” dediğinde bunları bana söylediğini biliyorum. “Kimse gelip yaralarından öpmez, bu yüzden kendi yaralarını kendin sarmayı öğren.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bu adamın eline doğmuştum. Dünyaya gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk yüz onundu. Duyduğum ilk ses ona aitti. Anne kokusuyla tanışmadan önce bile soluduğum ilk koku onun kokusuydu. Adımı dahi o koymuştu. En az anne ve babam kadar üzerimde hakkı vardı. Şimdi ise benden sadece üç yaş büyük bir hâlde karşımdaydı.
Bu kitap birinci kitaba kıyasla benim için çok daha keyifli ve güzeldi. Aslında birinci kitaptaki çifti de sevmiştim ama nedense bu kitaptaki karakterlerle daha fazla bağ kurduğumu hissettim.
Özellikle Mikhail bu kitaptan sonra favori karakterlerimden biri oldu kesinlikle.
Bianca da çok tatlıydı. Bu defa direkt spoi vermeden sadece hislerimi anlatmak istiyorum.
Bütün kitap boyunca beni en çok etkileyen şey, birbirlerinin kusurlarını bile çok sevmeleri oldu. Bianca’nın gözünde Mikhail kusursuzdu ve okurken onu çok iyi anladım…
Mikhail’in zaten Bianca’yı ne kadar sevdiğini anlatmama gerek bile yok.
Çok severek okudum, umarım serinin diğer kitapları da böyle güzeldir.