Dengesiz biriyim. Bazen saçma sapan şeylere atarlanıp, kızıyorum
bazen istemeden kalp kırıyorum. Bazen tavırlarımla bile insanları
mutsuz ediyorum. Bazen kendimden bıktıryorum, çok çekilmez biri
oluyorum ama bazen yeri göğe sığrdıramayan oluyorum.
Söylediklerimle eğlenip mutlu oluyorlar. Çoğunun derdini
dinliyorum. İyi akıl veriyorum, güya seviliyorum.
Teşekkürler, iyiki varsınlar duyuyorum. Ama sadece duyuyorum, gerçekten
her halime rağmen yanımda olan
kimseyi göremiyorum.