çok güzel diyemesem bile okunası bir kitap. ilk başlarda içine alamayan ama sonradan siiz saran bitsede olur bitmesede olur dedirten bir kitap. bana göre bir kitaba çok güzel demek için o kitabın sonuna geldiğinizde içinizin bir hüzün kaplaması gerekir. ayrılmak zor gelir. ama bu kitap okuduğum iyi oldu bitti gitti dedirtiyor. boş zamanlarınızda okuyacak kitap bulamazsanız okuyun yoksa özellikle gidip alınıp okuacak türden değil benim fikrim tabiki...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sarah jio ile ilk tanıştığım kitabım. okurken başka bir hayata gidip geldim. kitap bitince bu kadar basit görünen bir kitap nasıl beni bu kadar kendine bağladı diye şaşırdım. kısacası okunası bulduğum kitaplardan.
Mart MenekşeleriSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201625,8bin okunma