Suat Atmaca

Suat Atmaca
@penaberrrr
Okuduğum, hoşuma giden kitapları ve cümleleri unutmayayım diye buradayım.
Ben o kadar çok gittim ki Ben u Sen'e Dağkapı'ya, Hancepek'e, Dicle'nin gözyaşına O kadar çok insan sevdim ki acısından büyük Elleri beş bin yaşında bir tanrı yalnızlığı Onlardan öğrendim yaranın yeryüzü şarkısını.
Sayfa 45 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tanrım Yoksul evlerin dünyayı sevmesi Neden bu kadar kederli oluyor.
Sayfa 40 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir
Biz hepimiz Bir mutsuzluk töreninde Varlığıyla yaralı Birer yeryüzü ağrısıyız.
Sayfa 19 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir
Tanrım Ne zaman bağışlayacaksın bizi Ne zaman çekip alacaksın Bu yaralı belleği hayatımızdan ?
Sayfa 15 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Ben sevmek istiyorum Ben sevmek istiyorum Ben sevmek istiyorum.
Sayfa 13 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir