Pink

Pink
@penbegul
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni /Çocuk Gelişimi
83 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Hepimiz biraz yaralıyız, sanırım insan olmanın doğasında var yaralı olmak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya için geçerli bir kural var,bir şey ne kadar kolay ulaşılabilirse o kadar değersiz oluyor.
Bazı insanlar vardır ki, enerjisiyle içinin güzelliğiyle girdiği ortamı, dokunduğu insanı güzelleştiririr. Birçok insanın hayatı boyunca en azından bir kez böyle bir kişiyle yolu kesişir ama fark edemez. Güzel insanları fark etmek için dikkatini onlara doğru çevirmelisin.
Halbuki hayat ne iyidir ne kötü,sadece olduğu gibidir,daha öncede söylediğim gibi olaylar tek başına anlamsızdır, onları olumlu ya da olumsuz hale getiren bizlerizdir.
Dolayısıyla bu hayatta hiçbir mutluluk ve acı kalıcı olarak devam etmez.