Şöyle bi bakıyorum da
Ne ben eski benim
Ne olmak istediğim yerdeyim
Ne de varmak istediğim noktada
Söyle bi bakınca
Ne kadar da çok yolum var aslında
Onca düşmeler
Onca kalkmalar
Yanmalar, yakılmalar
Yakınmalar, yıkılmalar
Pişmanlıklar, hezeyanlar...
Neredeyim ben
Kimim ben
Ne olmak istediğim kendimim
Ne de kendime yaklaşabilmiş haldeyim,
Olmak istediğim hâl mi değişiyor
Yoksa zamanla yolum mu dönüşüyor
İleri gidemiyorsam da
Geriye gitmediğime şükretmeye niyetlensem,
Kim bilir farkında olmadığım nice gerilemişliklerim vardır.
Nerden bilebilir, kendi hakikatimi nasıl görebilirim ki
Durduğum yerde duruyorum diye sevinebilir mi insan
Sevinmeli mi
Diyecek olsam,
Durduğum yerde durduğumun, durabildiğimin garantisini nasıl vereyim
Kim bilir hangi halde hangi ahvâldeyim
En iyisi mi
Ben kendimi eleklerden eleyeyim
...