Bahar

Bahar
@peraveannesi
Ben Nazım okuyorum.Ya sen?
“Oldum olası içimde biri,tüm gücüyle hiç kimse olmamaya çalışıyor.”
Alıntı
Reklam
“İçimde eksik çalan şarkı yeniden çalmaya başladı.”
Alıntı
“Dünyanın kuralı böyleydi,geç anlamıştım:Kimileri neşeyle gülüp eğlenir,kimileri de hayallerinin bedelini öderdi.”
Alıntı
“Onu uğurlayamadığım için yarası da içimde hiç kapanmadı.”
Alıntı
“Hiçbir şey birdenbire olmuyordu elbette.Zaman yaralarını damla damla,azar azar gönderdi.”
Alıntı
Reklam