Bahar

Bahar
@peraveannesi
Ben Nazım okuyorum.Ya sen?
Kendime...
“Kendini tamamen yalnız ya da karanlıkta hissettiğinde,varlığının yaydığı o muhteşem ışığı,keşke gösterebilseydim sana.”
Alıntı
Reklam
“Hiçbir beklentisi yoktu hayattan.Hırsları, hayalleri,kızgınlıkları,idealleri yoktu.Tüm isteği huzurlu bir yaşamdı o kadar.”
Alıntı
“Bazı insanların yerini bir başkasıyla doldurmak için bir ömür bile yetmiyordu.”
Alıntı
“Benim içimde de,daima var olacağını zannettiğim birçok şey yok oldu.”
Alıntı
“Dünya çoktandır tuhaf,eksik,mesefali bir yere dönüşmüştü.”
Alıntı
Reklam