Bahar

Bahar
@peraveannesi
Ben Nazım okuyorum.Ya sen?
“Ama hayat her zamanki gibi tesadüfleri kader diye önümüze koyuyor,ne kadar çırpınsam da beni aynı çemberin içine tekrar tekrar çekiyordu.”
Alıntı
Reklam
“İnsan ömrü zaten altmış,yetmiş yılda tükeniyordu.Hiçbir şeye değmiyordu,ne acı çekmek ne de acı vermek.”
Alıntı
“Hikayesini sanki acı vermiyormuş gibi anlatmayı öğrenmek. Bu onun için büyümek demekti.”
Alıntı
“…adını andığımda ruhumdaki denizlerin çekildiğini,içimdeki her mevsimin kışa döndüğünü;o günleri hiçbir zaman unutamayacağımı,olsa olsa bütün bu anıları susturabileceğimi,gücümün bir tek buna yettiğini hissediyordum.Çok sonra anladım:Bazı aşklar unutarak değil,hatırlayarak biterdi belki de.”
Alıntı
“İçimdeki sıkıntıyı nereye gömeceğimi bilemiyordum.”
Alıntı
Reklam