“…adını andığımda ruhumdaki denizlerin çekildiğini,içimdeki her mevsimin kışa döndüğünü;o günleri hiçbir zaman unutamayacağımı,olsa olsa bütün bu anıları susturabileceğimi,gücümün bir tek buna yettiğini hissediyordum.Çok sonra anladım:Bazı aşklar unutarak değil,hatırlayarak biterdi belki de.”