Bahar

Bahar
@peraveannesi
Ben Nazım okuyorum.Ya sen?
“Çok talihsiz bir zamanda karşılaştık."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hırsız gibi bir köşede gizli gizli acı çekmekte başka bir acıydı.”
Alıntı
“Ama mutluluk bana saatlerce,yıllarca gibi gelmişti.”
Alıntı
“Ona bakarken çok tanıdık birini görüyormuşum, onu biliyormuşum duygusuydu bu. Bana benziyordu.”
Alıntı
“Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.”
Alıntı