Tuğba YILDIRIM

Tuğba YILDIRIM
@peri0707
İki insan ayrılırken şefkatli konuşan taraf, âşık olmayan tarafmış. Ne kadar doğru geliyordu şimdi. Az daha şefkat gösterdi bana, az daha sevdi okşadı elimi, sonra doğruldu. “Gideyim ben,”dedi. “ Ama sakın üzülmek yok ha! Anlaştık mı? “Anlaştık,” dedim.
Sayfa 69·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan birine haksızlık etmek istediği zaman, köpek gibi tasma takar da içinin en karanlık deliğine kapatır vicdanını.
Sayfa 40·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Aşkta yeniden başlamak olmaz, çünkü mola olmaz.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Bilirsin, beklenti, işkencenin ruha yapılanıdır.
Sayfa 18·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
“Dede?..” dedim. ”Bakele ne demek? Anlattı. “ Canım” demekmiş. Ve “ Aşkım” ve “ Bir Tanem” ve “ Her Şeyim” ve Ömrümün Vârı” ve “Gözümün Nuru” ve “Kalbim” ve “Işığım” ve daha yüz binlerce güzel söz, güzel ses demekmiş.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Aşk