perihan alp

perihan alp
@perihanalp
Herkes gidebilir, herkes kaçabilir ama herkes kendine hakim olmaz, herkes kendine karşı zafer kazanamaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer dünyaya gelmezsen hiçbir şey görmezsin ama gelirsen dertten kurtulamazsın.
Kendi kendine de soruyordu: Bu insanlar hangi şartlar altında, nasıl bir hayat yaşıyorlardı ki böylesine vahşi,barbar olabiliyorlardı?
Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şey değiştirmez.
Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?