Bizim sorunumuz neydi biliyormusun minik güvercin?
Kalbimizdeki duygular eksik,
Zihnimizdeki düşünceler eksik,
Azmimiz eksik,
Bilgimiz eksik,
Motivasyonumuz, nefesimiz,suyumuz,huyumuz eksik...
Çünkü hayatımız eksik.
Eksiğiz herbirimiz.
Evet belki bazılarımız daha bir eksik ama kim olursak olalım hepimiz sadece eksikliklerimizde eşit değil miyiz?
Hadi bu eşitliği bozalım miniğim!☘🌼🌼
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayattan ne isteyebilirdi?
Doğmuş, büyümüş, okumuş, devlet
hizmetine girip memleketi dolaşmış, ihtiyarlamış, evlenip kavga
ve dırıltı içinde bir hayat geçirmiş ve nihayet bu hale gelmişti...
Herkes başka türlü mü yaşıyordu sanki?