“Anadolu ‘nun kadim geleneklerine göre her acının ilacı yemektir. Ne kadar üzüntülü bir olay yaşarsan yaşa, yemek tedavi edicidir. Yemek hep “ölmüşlerin ruhu için “ yenir. Sanki o ruhlar, besinlerden yararlanacakmış gibi...Bu adetleri yargılayanlara ve küçümseyenlere kızarım. İnsan soyunun teselli için binlerce yıl içinde geliştirdiği formüllerden birisidir bu ve bence gereklidir.”