Pərvanə

Pərvanə
@pervaanee
la vie est belle
Onda belə çıxırdı ki, əyrinin düzü, haramın halalı üstələdiyi bir cəmiyyətdə dürüst insanların çantası həmişə boş qalmağa məhkumdur? Yəni bu, doğrudanmı, belə olmalı idi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kölə əgər öz köləliyi ilə razılaşırsa, ona bədbəxt demək olmaz. Bədbəxt bəxtindən narazı olana deyirlər.
Aşk, bir kalıptır, benim kalıbım ise artık çürümek üzere.
Ölüm eskidir ama her birimize yeni gelir.
Valizimde boş yer kalmış ve ben oraya kuru ot koyacağım; hayat valizimizde de aynı şey sözkonusudur; içini neyle doldurduğumuz önemli değildir, yeter ki boşluk kalmasın.