Evrenden bıktığımı size itiraf edeyim. Tanrı da benim kadar bıktı; nasıl üstümüze kaldığını bilmediğimiz bu aşkın sorumluluklardan bizi kurtaracak bir uykuya seve seve yatardık. Her şey sanıldığından daha esrarengiz ve her şey -Tanrı, evren ve ben- erişilmez hakikatin aldatıcı kuytusundan başka bir şey değil.
Ben ebedi Farklılık'ım, ebedi Ertelenmiş, Dipsiz Derinlik'in Artığı'yım. Ben Yaratılış'ın dışında kaldım. Ben, Dünya'dan önce var olan dünyaların Tanrısı'yım...Var olmayı başaramamış, ama olmak üzere olan şeylerin anılarını taşıyorum kendimde.