c.

c.
@petricorr
Ben kim miyim? Ruhum kitap sayfalarında gizlidir, kişiliğim karekterlerinde.
"Denizde susuzluktan ölen biri gibiydim."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Anlamıyor musun, şeytan sokağa indi diyorum. Kötülük serbest kaldı... Günah her yerde..."
"Başkalarının mutsuzluğu üzerine mutluluk kurulur mu?"
"İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde hem de melek. Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu."
"Böyle bir toplumda, iyilik umut edilebilir miydi?"