N

N
@ph3nix
kutsal buldum sonunda aklımın düzensizliğini -defianda me dios de mi ⚚ open.spotify.com/user/a9ogqm9v1u...
Vladimir: Mutsuz değilsin değil mi? ( Çocuk tereddüt eder ) duyuyor musun? Çocuk: Evet, bayım. Vladimir: Eee o zaman? Çocuk: Bilmiyorum bayım. Vladimir: Mutsuz olup olmadığını bilmiyor musun yani? Çocuk: Hayır, bayım. Vladimir: Ben de öyleyim.
Sayfa 70·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pozzo: Bir türlü... ( Tereddüt eder .) Gidemiyorum. Estragon: Hayat işte.
Sayfa 64·Kitabı okuyor
1000Kitap
Estragon: Mutsuzum. Vladimir: Cidden, ne zamandır? Estragon: Unutmuşum.
Sayfa 68·Kitabı okuyor
1000Kitap
Estragon: Şimdi ne yapıyoruz? Vladimir: Bilmiyorum. Estragon: Gidelim. Vladimir: Gidemeyiz. Estragon: Neden? Vladimir: Godot'yu bekliyoruz.
Sayfa 65·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Ama bu tatlı ve sakinliğin ardında karanlık var ve gelip üzerimize çökecek. İşte bu kadar kolay. Hem de hiç beklemediğimiz bir anda. İşte bu lanet hayat böyle."
Sayfa 53·Kitabı okuyor
Alıntı