"Dünyadaki gözyaşları değişmez; biri ağlarken diğeri susar, diğeri ağlayınca öteki. O yüzden kendi dönemimize eskilerden daha kötü dememeliyiz, eski zamanlardan daha kötü bir durumda olduğumuzu düşünmüyorum.( Sessizlik ) Dönemimize iyi de diyemem.( Sessizlik )"
Vladimir:
Mizaç sorunu.
Estragon:
Karakter.
Vladimir:
Elden bir şey gelmez.
Estragon:
Ne kadar çırpınsan boşuna.
Vladimir:
Neysen osun.
Estragon:
İstediğin kadar yırtın.
Vladimir:
Aslı değişmez insanın.
Estragon:
Elden bir şey gelmez.