N

N
@ph3nix
kutsal buldum sonunda aklımın düzensizliğini -defianda me dios de mi ⚚ open.spotify.com/user/a9ogqm9v1u...
"Dünyadaki gözyaşları değişmez; biri ağlarken diğeri susar, diğeri ağlayınca öteki. O yüzden kendi dönemimize eskilerden daha kötü dememeliyiz, eski zamanlardan daha kötü bir durumda olduğumuzu düşünmüyorum.( Sessizlik ) Dönemimize iyi de diyemem.( Sessizlik )"
Sayfa 45·Kitabı okuyor
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gözyaşlarını silin. Böylelikle kendini kimsesiz hissetmemiş olur."
Sayfa 44·Kitabı okuyor
Edebiyat
Vladimir: Pişman olursak? Estragon: Neden ötürü? Vladimir: Şeyden... ( Bulmaya uğraşır .) Ayrıntılara girmeye gerek yok. Estragon: Doğduğumuza mı?
Sayfa 13·Kitabı okuyor
1000Kitap
Vladimir: Mizaç sorunu. Estragon: Karakter. Vladimir: Elden bir şey gelmez. Estragon: Ne kadar çırpınsan boşuna. Vladimir: Neysen osun. Estragon: İstediğin kadar yırtın. Vladimir: Aslı değişmez insanın. Estragon: Elden bir şey gelmez.
Sayfa 28·Kitabı okuyor
Edebiyat
Estragon: Bizim hakkımız yok mu? Vladimir: Yasak olmasa gülerdim bu sözüne. Estragon: Haklarımızı kayıp mı ettik? Vladimir: Tüm haklarımızı sattık.
Sayfa 25·Kitabı okuyor
1000Kitap