İlk 40 sayfaya kadar odaklanmak da zorlansamda sonrasında tarihle harmanlanarak anlatılan olay örgüleri ,yaşanılan olaylarin geçmişine dönerek kurguyu daha iyi anlamamızı sağlamış oluyor .
Kitapta hayal ürünü olan bir çok detay da vardı ,okurken yüzünüzün ifadesini değiştirecek işkence sahneleri de ama okunmaya değer
Yaşanılanlar,görülenler ve öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk bu dünyanın şahidi olmaktı.
Rahmanin has kulları onlardır ki yeryüzünde tevazu ile yürürler ve kendini bilmez kimseler onlara laf attığında incitmeksizin Selam! derler geçerler.
( Furkan 63)