phobelian

“Vazgeçtiğimiz sessizliğimizi dolduran çığlıklar, görmediğimiz kişiliğimizin kurtuluş için yaptığı tek çağrıdır.”
Sayfa 173·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Herkesin bir sebebi olduğuna inanan biriydim ve bu sebepleri hatalar yapan değer verdiğim insanların üzerine serpiştirirken kendime kalmıyordu, sorun değildi.”
Sayfa 181·Kitabı okudu
Alıntı
“Hayal kırıklığı yaşamaya doyumsuz bir bünyem vardı.”
Sayfa 79·Kitabı okudu
Alıntı
“Kasvetli ve kötümser bir insan değildim. Her şeyin içinde bulduğum iyilikler, insanlardan kaçmak isteyişime başka bir sebepti. Çünkü her insanın özünde iyi biri olacağına inanıyor ama kimseye güvenmiyordum. Bildiğim ve duyduğum kadarıyla insanlara güvenmek, en büyük hataların başında geliyordu. Sırf yıkımı yaşamamak için, insanlardan kaçıyor ve kendi kabuğumda yer alıyordum.”
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı

phobelian

, bir kitap okudu
9/10
·532 syf.·
2025 2. kitabı
Filiz Puluç
9.1/10 · 1.052 okunma