“Herkesin bir sebebi olduğuna inanan biriydim ve bu sebepleri hatalar yapan değer verdiğim insanların üzerine serpiştirirken kendime kalmıyordu, sorun değildi.”
“Kasvetli ve kötümser bir insan değildim. Her şeyin içinde bulduğum iyilikler, insanlardan kaçmak isteyişime başka bir sebepti. Çünkü her insanın özünde iyi biri olacağına inanıyor ama kimseye güvenmiyordum. Bildiğim ve duyduğum kadarıyla insanlara güvenmek, en büyük hataların başında geliyordu. Sırf yıkımı yaşamamak için, insanlardan kaçıyor ve kendi kabuğumda yer alıyordum.”