Ya abicim o nasıl bir sondur. Zaten o sonlardaki Tom ve Olympia sahnesini... güzel bir kitaptı bence. Yani rsden çıkabilmeniz için okuyabileceğiniz bi kitaptı açıp kapadım bitti valla. Herkesin görüşü aynı olmayabilir ama bence çok güzeldi. Korkutmadı. Dram-gerilim türündeydi. Bilimkurguda diyebilirsiniz. Genel olarak güzel bir kitaptı. Okumak istiyosanız okuyun.