Süm'

Süm'
@phoenixxx
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2017 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Ağustos 2017 04:54
Ya abicim o nasıl bir sondur. Zaten o sonlardaki Tom ve Olympia sahnesini... güzel bir kitaptı bence. Yani rsden çıkabilmeniz için okuyabileceğiniz bi kitaptı açıp kapadım bitti valla. Herkesin görüşü aynı olmayabilir ama bence çok güzeldi. Korkutmadı. Dram-gerilim türündeydi. Bilimkurguda diyebilirsiniz. Genel olarak güzel bir kitaptı. Okumak istiyosanız okuyun.
Edebiyat
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma